Opis

Q1. Lase vonj

A: Tovarna sperite lase s toplo vodo in šamponom, in mi bo dal lase olje na lase pred odpremo,za zaščito dlake od tega, da dye med dolgoročne dostave.Ampak vonj izgine, ko umivanje z dober šampon in balzam.

Q2. Telo val teksturo las

A: Vijugasto/kodraste lase je bila narejena s paro, brez kemikalij, tako teksturo bodo ohlapna po pranju.Vljudno prosim razumeti to naredimo za ohranjanje las življenju in naravnem stanju.

Q3. Izdelki za nego las

A: Uporabite dobre kakovosti šampon in kondicioniranje izdelkov.Pogoj za lase, je zelo pomembno, da ostane mehka & obvladljive.Pustite, da se osuši namesto posuši.

Q4. Barvanje

A: Vse lase je lahko barvana/beljen na katero koli barvo, ki jo želite, razen #613, vendar ne pozabite, devica lasje bodo enostavno suhe po odhodu lase donatorjev, zato ne dye ali belilo las preveč pogosto, bo poškoduje lase.Prav tako prosimo, da to storite strokovno.

V5. Dolžina

A Bomo preverite, ali je tip las in dolžino pred odpremo.-Ko prejmete lase, lahko izmerite jo razteza, tako da boste lahko dobili ustrezno dolžino.

V6. Sive lase

A: Devica non-barvane lase imajo nekaj pramenov sivih las znotraj, smo ponavadi poberem lase v proizvodnji,vendar mi NE zagotavljajo 100% brez sivih las, prosimo za razumevanje, in poberem nekaj pramenov iz sebe.Hvala.

V7. Zmeda

A: las zmeda zaradi suhe,olje & umazanijo build-up, slane vode klor in ne česanje (širok glavnik zob) iz svoje lase vsak dan.Prepričajte se, pranje in stanja vaših las dvakrat na teden.Uporabite oljčno olje za nohte je gladko ali se posvetujte s svojim stilist za več pomoči.

Q8. Split/suho konča

A:Samo virgin las bo split konča.Naši lasje bodo lit suhe po odhodu lase donatorjev, ker je izgubil človeške prehrane.Lahko dal nekaj olivno, arganovo olje, da jih dobro.

Q9. Način plačila

A: www.123novice.si sprejemamo Kreditne Kartice, Bančnega nakazila (TT), Western Union,Denar Bookers Za plačilo podrobno plačilo ni uspelo, prosimo, obrnite na nas, mi vas bo vodil, kako plačati.

Q10. Storitve za stranke

A: Zaradi časovne razlike, če naš oddelek za podporo strankam ni odgovora vaše sporočilo pravočasno,upam, da boste lahko bolnik.ko smo videli vaša sporočila, ko smo začeli delo, smo zagotovo vam bo hitro in najboljši odgovor, da se boste satisified.

V11. Nakupovanje

A: Tudi če smo novo blagovno znamko zdaj, se bomo potrudili, da se naučijo, kako zapustiti najboljše nakupovanje expeience za vse stranke.primer: ISEE Lase, Ali Milosti Lase, Ali Biser Lase, Princesa Lase in tako naprej.

Ocene

Biti eden pregled

Pustite recenzijo

Vaš e-poštni naslovi, ne bo objavljen.Zahtevana polja so označena *

1 2 3 4 5