Opis

Nakup navodila!!!

1. Pred oddajo naročila, prosimo, prepričajte, da ste kupili ustrezno matično ploščo model.Če imate kakršnakoli vprašanja, se lahko obrnete na nas in bomo vam z

visoko-kakovostne storitve in odgovorili na vaša vprašanja.

2. Matične plošče je poseben elektronski izdelka.Pred nakupom, morate zagotoviti, da se na drugih delih računalnika, so v dobrem stanju.Če vaše dodatki niso poškodovani,

to bo povzročilo, da matično ploščo, da ne dela.Zato se morate ravnanja testiranja pred nakupom vaših CPU, RAM, zaslon kabel zaslona in druge majhne pribor.

3. Elektronski izdelki zahtevajo strokovno tehnologije.Če niste profesionalni računalniški serviser, prosimo, da nakup previdno.Če matično ploščo gori kot rezultat, ne bomo

zagotavlja garancijo storitve.

4. Baterijo na matični plošči slika bo odstranjena pred odpremo, kot je to prepovedano na CN (post office in običaje.Če potrebujete baterije, se prosimo obrnite na službo za

pred oddajo naročila.

Pred Prodajo Vprašanja

1. Kaj obliki plačila ali lahko uporabljam?

--- Po Visa, Kreditne Kartice, WebMoney, Qiwi Denarnice, Western Union Nakazila, T/T, Boleto, Brazilija,

SOFORT Banke, Pay Pal

2. Garancijski rok?

---90 dni

3. Je matično ploščo novo ali popraviti?

---To je tovarniške zaloge.Izgleda kot nova. 100% delajo, ne popravila.

4. Je povezavo z matično ploščo združljivo z mojo matično ploščo?

---Če ne morete ugotoviti, lahko nam pošljete fotografije sprednji in zadnji vaše stare matične plošče, in pomagali vam bomo, da preverite in po naslednjem postopku preglejte to.

5. ---Moram plačevati davke?

---To je odvisno od odločitev kupca, lokalne navade.

Cena tega izdelka ne vključuje vse davke, ali uvoznih dajatev

poprodajne storitve

1. Če matični plošči je poškodovan, kupec lahko odločite za zamenjavo izdelka ali vračilo, in bomo poskrbeli za polno nadomestilo.

2. Če kupec kupi napačen izdelek, bodo plačali vse stroške pošiljanja in 15% service fee.

3. Povračilo le za izdelek, ceno in ne nadomestilo stroškov ravnanja, poštnina, ali stroške dostave.

4. Zagotoviti celovito garancije za vse proizvode z napako.Če stranka naključno mi daje negativne povratne informacije, vam ne bo poprodajnih storitev.

5. Če niste zadovoljni z našim izdelkom, prosim, ne dvignejo vse spore in vas prosimo, da stik z mano v vsakem trenutku.Potrudili se bomo, da prepričajo .

Dostava

1. Mi vam bo dala veljavno številko za sledenje.

2. Mi lahko ladja na različnih delih sveta, zato prosim, ne skrbite, samo naročite neposredno.

3. Priporočamo, www.123novice.si standard transport (varna, stroškovno učinkovita in, če je paket poškodovan, se lahko uporabi za nadomestila).

4. Če želite, da ladja vaše naročilo hitro, prosimo, izberite DHL, UPS, FedEx, EMS, ali ARAMEX .Ti poslovni hitre dobave so relativno visoke uvozne tarife.

5. Če ste prejeli poškodovan ali močno deformirana paket, prosimo, da fotografija je zame, ki bo zaščito interesov tako kupec in prodajalec.

Glede povratne informacije

1. Če ste zadovoljni z našimi izdelki in storitve, upamo, da boste lahko pustite nam s pozitivno petimi zvezdicami povratne informacije.Bomo zelo cenim, ki bo velika spodbuda za nas.

2. Če imate kakršno koli pred prodajo ali po-prodajne težave, se najprej obrnite na nas in potrudili se bomo, da vam pomaga rešiti problem.

3. Če imate kakršne koli predloge za nas, lahko si jih posreduje pravočasno.Bomo tudi ustrezne spremembe na bolje služijo vsakega kupca.Hvala, ker ste.

Ocene

Biti eden pregled

Pustite recenzijo

Vaš e-poštni naslovi, ne bo objavljen.Zahtevana polja so označena *

1 2 3 4 5